Poboljšaj svoj rukopis

Ukrako zašto smo pokrenuli Librum: 

Imamo preko 10 godina iskustva u najvećoj izdavačkoj kući. Kreirali smo mnoga dela iz običnog rukopisa u bestseler. Stručnjaci smo u marketingu. Znamo kako da ispromovišemo bilo koje književno delo. 

Kako smo počeli

Librum se rodio iz potrebe da na tržištu u Srbiji ponudimo brzo i kvalitetno delo.

Sa višegodišnjim iskustvom u izdavaštvu Ivan Dabetić nije želeo da bude deo sistema u kome pisci dobijaju mali procenat. Želja za promenama, i pokretačka snaga koja će olakšati put autorima, bez obzira na to da li su iskusni pisci ili tek započinju svoje književne avanture jesu okidači da se otvori Librum. Vizija i strast su doveli do stvaranja prve konsultantske agencije za izdavanje romana, poezije i kratkih priča u Srbiji.

U trenutku kada su reči i priče imale potrebu za novim glasovima i platformama, Librum je postao stabilna kuća kreativnih umova i iskusnih profesionalaca, pružajući im podršku i usmeravanje kako bi njihove priče stigle do čitalaca širom sveta.

Zašto Librum

Pokretanje Libruma nije samo poslovna odluka, već i potreba da se pomogne domaćim autorima. 

Mnogi srpski autori napuštaju velike izdavačke kuće u Srbiji zbog procenta od prodaje koji je ispod 10%. Autori ne dobijaju marketing plan, strategiju, detaljan uvid u marketinške statistike i prodaju. 

S druge strane svesni smo svih izazova sa kojima se autori suočavaju tokom procesa objavljivanja knjiga – od uređivanja i lekture do dizajna korica i marketinga.

Naša misija je da omogućimo piscima da stvore svoja dela i da ih podele sa svetom.

U Librumu verujemo da svaka priča ima vrednost i da svaki pisac zaslužuje priliku da se njegova reč čuje. Naša posvećenost kvalitetu i profesionalnosti podstiče nas da svaku knjigu pretvorimo u kvalitetno štivo. Nudimo stručno uređivanje, lekturu, dizajn i štampu kako bismo osigurali da svako delo bude kvalitetno.

Svojom kreativnom marketinškom strategijom za prodaju, radimo na promociji autora i njihovih dela, omogućavajući im da dođu do šire publike i ostvare svoje književne i komercijalne ciljeve.

Individualni pristup svakom projektu osigurava da se ostvari vizija autora, a zajedno gradimo autore i izazivamo priče. 

Podrška autorima

Pružamo neophodnu podršku piscima u svim fazama procesa objavljivanja. Nudimo stručno uređivanje, lekturu, prelom, dizajn, štampu i strategiju prodaje kako bismo osigurali da svako delo bude najbolje što može biti.

Kvalitet i profesionalnost

Naša svrha je da svaku knjigu učinimo kvalitetnom i profesionalnom. Kroz pažljivo uređivanje, lekturu i dizajn, težimo postizanju visokog standarda kvaliteta za svako objavljeno delo.

Promocija autora

Cilj nam je da pomognemo autorima da dosegnu širu publiku i ostvare svoje književne i komercijalne ciljeve. Kroz kreativne marketinške kampanje i strategije prodaje, radimo na promociji autora i njegovih dela.

Individualni pristup

Svestrani tim stručnjaka pristupa svakom projektu individualno. Razumemo da svaki autor ima svoje jedinstvene potrebe i ciljeve, i radimo zajedno sa njima kako bismo ostvarili njihovu viziju.

Stvaranje autora

Želimo da stvaramo autore i da zajedno sa njima izazovemo priče. Naša podrška i ekspertiza pomažu piscima da ostvare svoje književne snove i postanu priznati autori.

Kako radimo

Autori od nas dobijaju ključ u ruke. Od kreiranja dela – do kreiranja marketing strategije, promocije i prodaje. Za autore kreiramo stranicu na vikipediji, sajt, profile, fejsbuk stranice, marketinške kampanje, obezbeđujemo PR tekstove i TV gostovanja. 

Tim iskusnih stručnjaka

Librum okuplja tim iskusnih urednika, lektora, dizajnera i stručnjaka za marketing kako bismo pružili potpunu podršku autorima.

Individualni pristup

Razumemo da svaki autor ima svoje jedinstvene potrebe i ciljeve, i radimo zajedno sa njima kako bismo ostvarili njihovu viziju.

Fokus na kvalitetu

Naš fokus je na detaljima i besprekornom izvršenju. Trudimo se da svako delo bude prezentovano na najbolji mogući način.

Rezultati

U Librumu se ponosimo postizanjem rezultata. Naša posvećenost kvalitetu i profesionalnom pristupu ostavljaju dubok utisak na čitaoce i omogućavaju piscima da ostvare svoje književne ciljeve.

Ivan Dabetić

Digital Marketing

Facebook, Instagram, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Semrush, Firebase Console i Hotjar kako bi precizno analizirao, optimizovao praćenje performansi digitalnih kampanja za knjigu.

Razvoj sajtova

Korišćenje različitih no-coding tehnoloških alata i platforme kako bi budući autori imali brz, jednostavan i kvalitetan vebsajt preko kojeg će mnogi čitaoci da se upoznaju sa delom autora.

Kreativna strategija

Kreiranje strategije za knjigu po želji autora. Strategija se odnosi na kompletno istraživanje, analizu i predlog kreativnih kampanja kako bi se knjiga što bolje prodavala.

Ivan Dabetić je istaknuti profesionalac u oblasti marketinga i digitalnog razvoja s višegodišnjim iskustvom na raznim projektima. Svoju karijeru je započeo kao kolumnista i PR stručnjak, da bi potom prešao u dinamičan svet digitalnog marketinga. Fokusirao se na oblasti kao što su društvene mreže, Google oglašavanje i analitika. Ivan je uspešno vodio timove od preko 25 ljudi i razvio duboki afinitet prema spajanju marketinga i razvoja aplikacija.

Njegovo bogato znanje obuhvata upotrebu alata kao što su Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, kao i mnoge druge. Takođe, poseduje niz sertifikata, uključujući Google Ads, Project Management, Product Management i mnoge druge.

Ivan je bivši direktor Digitalnog i E-Commerce sektora u izdavačkoj kući Laguna i Delfi knjižarama. 

Tokom šestogodišnje karijere u Laguni i Delfima osmislio je i radio mnoge marketinške kampanje za hiljade knjiga. 

Kreirao je grupu Delfi Kutak koja broji preko 25.000 članova. Osmislio je i kreirao stranice Mala Laguna, Laguna Bukmarker magazin, Bukmarker kafeterije itd.

Kreator je mnogih kreativnih marketinških kampanja koje je Laguna imala u periodu od 2017-22. Izmislio je i napravio startap aplikaciju i društvenu mrežu za Lagunu koja se zove Eden Books. Eden je za godinu i po dana dobio 124.000 registrovanih korisnika. 


Marketinške kampanje za knjige: Čovek po imenu Uve, E, zabole me, Ja, Tajkun, Semper Idem, Dete u tebi mora da pronađe svoj zavičaj i hiljade drugih knjiga koje su završile na svim Top-Listama prodate u desetinama hiljada tiraža. 

Ivan Dabetić je Product owner i Project manager, napravio je dva Delfi sajta i novi Lagunin sajt.