- Ekspert
Dizajn i prelom
Koristeći svoje iskustvo u dizajnu, ona kreira privlačne korice koje odražavaju suštinu i temu dela. Osim toga, bavi se prelomom i tehničkim pripremama za štampu, osiguravajući da svaki aspekt knjige izgleda besprekorno pre izdavanja.
Priprema za štampu
Zadužena za dobijanje ISBN brojeva i koordinaciju svih neophodnih koraka pre štampanja. Ovaj proces uključuje konačne revizije i odobravanja, osiguravajući da svaki tehnički aspekt knjige bude usklađen sa industrijskim standardima.
Marketing i promocije
Kreiranje i implementacija marketinških strategija koje su usmerene na maksimalno povećanje vidljivosti i prodaje knjiga. Nikolina koristi različite kanale i tehnike, od društvenih mreža do ciljanih kampanja, kako bi knjige dosegle do što šireg kruga čitalaca.
- About Nikolina Dabetić
Nikolina Dabetić je novinarka i urednica na Radio televiziji Srbije, od 2019. godine.
Njen posao je uređivanje Kulturnog dnevnika i kreiranje priloga za emisije Kulturni dnevnik i Kulturni centar, u kojima se bavi različitim temama iz sveta kulture i umetnosti.
Pored toga, ona je i voditeljka Kulturnog centra.
Nikolina je poznata po svojoj sposobnosti da otkrije i prenese kompleksne priče široj publici, čime doprinosi bogatstvu i raznovrsnosti programa na nacionalnoj televiziji. Nikolina je master muzikolog Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, što dodatno obogaćuje njen pristup temama koje istražuje.
Nikolina je poznata po svojoj sposobnosti da otkrije i prenese kompleksne priče široj publici, čime doprinosi bogatstvu i raznovrsnosti programa na nacionalnoj televiziji. Nikolina je master muzikolog Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, što dodatno obogaćuje njen pristup temama koje istražuje.
Nikolina je suosnivač Libruma, a zadužena je za više ključnih aspekata produkcije knjiga: od dizajna korica, koje sama osmišljava i kreira, do preloma i pripreme za štampu. Takođe odgovorna je za sveobuhvatnu pripremu svake knjige za tržište.
Njena uloga se ne zaustavlja na tehničkim aspektima; Nikolina je takođe kreativni strateg za marketing i komunikacije u Librumu, gde kreira i implementira promotivne kampanje koje knjige stavljaju u fokus pažnje potencijalnih čitalaca. Njena sposobnost da spoji estetiku sa efikasnom komunikacijom omogućava Librumu da se istakne na tržištu i postigne značajan uspeh.