- Ekspert
Facebook, Instagram, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Semrush, Firebase Console i Hotjar kako bi precizno analizirao, optimizovao praćenje performansi digitalnih kampanja za knjigu.
Zadužena za dobijanje ISBN brojeva i koordinaciju svih neophodnih koraka pre štampanja. Ovaj proces uključuje konačne revizije i odobravanja, osiguravajući da svaki tehnički aspekt knjige bude usklađen sa industrijskim standardima.
Kreiranje i implementacija marketinških strategija koje su usmerene na maksimalno povećanje vidljivosti i prodaje knjiga. Nikolina koristi različite kanale i tehnike, od društvenih mreža do ciljanih kampanja, kako bi knjige dosegle do što šireg kruga čitalaca.
- About Ivan Dabetić
Ivan Dabetić je profesionalac u oblasti marketinga i digitalnog razvoja s višegodišnjim iskustvom na raznim projektima. Svoju karijeru je započeo kao kolumnista i PR stručnjak, da bi potom prešao u dinamičan svet digitalnog marketinga. Fokusirao se na oblasti kao što su društvene mreže, Google oglašavanje i analitika. Ivan je uspešno vodio timove od preko 25 ljudi i razvio duboki afinitet prema spajanju marketinga i razvoja aplikacija.
Njegovo bogato znanje obuhvata upotrebu alata kao što su Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, kao i mnoge druge. Takođe, poseduje niz sertifikata, uključujući Google Ads, Project Management, Product Management i mnoge druge.
Ivan je bivši direktor Digitalnog i E-Commerce sektora u izdavačkoj kući Laguna i Delfi knjižarama.
Tokom šestogodišnje karijere u Laguni i Delfima osmislio je i radio mnoge marketinške kampanje za hiljade knjiga.
Kreirao je grupu Delfi Kutak koja broji preko 25.000 članova. Osmislio je i kreirao stranice Mala Laguna, Laguna Bukmarker magazin, Bukmarker kafeterije itd.
Kreator je mnogih kreativnih marketinških kampanja koje je Laguna imala u periodu od 2017-22. Izmislio je i napravio startap aplikaciju i društvenu mrežu za Lagunu koja se zove Eden Books. Eden je za godinu i po dana dobio 124.000 registrovanih korisnika.
Marketinške kampanje za knjige: Čovek po imenu Uve, E, zabole me, Ja, Tajkun, Semper Idem, Dete u tebi mora da pronađe svoj zavičaj, Dukat za Lađara,Kainov ožiljak, Duge noći i crne zastave, Feliks, Zabluda svetog Sebastijana, Kofer iz berlina, Njegove bele rukavice, Majkemi, bajka i hiljade drugih knjiga koje su završile na svim Top-Listama prodate u desetinama hiljada tiraža.
Ivan Dabetić je Product manager, napravio je dva Delfi sajta i novi Lagunin sajt.
Trenutno sa suprugom Nikolinom vodi Librum izdavački konsultanstki studio.